Monday, 27 July 2015

Detox Water?Ape tu?Best ke???

Salam & hi alls...

Lama dah tak menulis kan... a bit busy lah...macam2 nak kene settlekan... haha...

So, topik arini >> Detox Water / Infused Water!!

Menarik kn?? jadi lagi menarik sebab baru lepas raya kann... so, memang berat badan bagai dipam-pam la kan...haha x__x


Jom berkenalan dengan air detox / detox water ni::

Air Detox atau juga dikenali sebagai Infused Detox Water biasaannya digunakan untuk menguruskan badan secara sihat tanpa perlu menelan pelbagai jenis pil untuk menguruskan badan. so, sape yang ada angan2 nak kurus mcm iolls ni, jom la try...cuma so far iolls x bejaya lagi la nk kurus  -_-"

Selain berkesan dan menjimatkan, Air Detox juga mudah disediakan dan yang paling penting ianya asli tanpa penggunaan bahan yang meragukan <dan SEDAP!!hahaha>  n__n

Apa Kelebihan Air Detox?
Bahan utama untuk membuat air detox adalah air kosong yang dicampurkan dengan buah ataupun herba. Sebenarnya ada banyak lagi kelebihan meminum air detox ni yang memang dikatakan sangat baik untuk kesihatan.

Antara kebaikan atau kelebihan Air Detox:
  • Untuk Membekalkan Tenaga
  • Mencuci Perut
  • Menyegarkan Nafas
  • Menyingkirkan Toksin
  • Untuk Kesihatan Tulang Dan Tisu
  • Anti Penuaan
  • Melegakan Sakit Sendi
  • Mengawal Tahap Gula Dalam Darah
  • Membuang lemak..
  • Mengurangkan Alahan



Setiap campuran bahan yang berbeza akan menghasilkan kebaikan atau khasiat yang berbeza juga. Dalam entri seterusnya esok, puteri akan kongsikan cara untuk membuat air detox untuk keperluan yang berbeza.

JOM RAMAI-RAMAI BUAT AIR DETOX YA KAWAN-KAWAN!!