Sunday 17 July 2011

c0retan pertamaku~~~

As Salam....

hye sumer....

i'm new here....

hurm....

sebenarnya aku ni takde la suke sangat menulis,tp mungin sebab dah b0san yang teramat,maka lahirlah bl0g aku nih yang telah diberi nama >>>>


~~ tEmPe GorEng ~~



hahahahahaha~~~




lagi nak tulis ape eak..???

hmmm,meh la aku kenalkan ckit pasal diri aku nih.....

nama yang dah ibu & ayah aku bagi is Nur Afifah Binti Razali...

aku nih anak pertama dari 3 orang adek bradek...

ni la family aku yang selalu kec0h..~~~



n0w aku still blaja kat Institut Teknikal Jep0n Malaysia ( JMTi ) <<< kasi pr0m0te ckit...hehehehehe~~~

hurm,yang tu je la yang penting p0n kan....dah la tu~~~ =)

ehhh,jup2...yang penting...aku ni seku gelak....sebab tu ad 'hehehe @ hahahaha' memanjang dalam p0st aku nih....

k la,c u next time...bye~~~

As Salam...



2 comments: